Lite bättre..

Saker o ting känns lite bättre nu.. Har målat köksstolarna en gång o mamma påminde mig om att även fast jag inte gjort så mkt idag, så höll jag ju igång hela dagen igår. Vilken stämmer.

Jobbade halv åtta till fyra, sen raka vägen in till stan med mamma. Gjorde ett stopp på Rusta där vi kollade tavelhyllor o jag handlade lite disktrasor, diskborstar, svinto osv..

Åkte sen till lägenheten där jag kånkade upp 7 flyttlådor.. Tömde ur det sista av storebrors saker o torkade sen av alla köksskåp..
Sen va mamma snäll o diskade allt som jag packade upp o sen in i skåpen.. Som redan inte räcker :P Shit vad jag samlat på mig grejer.. Men det e bra :)

Vid halv nio började vår ork ta slut o vi åkte hemåt. hade tänkt däcka i sängen direkt, men emelie frågade om jag ville hem till Lang på spelkväll o det ville jag ju.. ;)

År tårta o spelade Melodifestivalspelet, riktigt kul va det :)



Nu ska jag iaf leta upp lite saker som jag vet att jag köpt på mig innan, men som inte fanns i nån av flyttlådorna.. måste missat nån på vinden..



Marie, tack, du är en pärla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0