Vad sägs om en update?

Detta känns lite läskigt o säga, men för tillfället måste jag väl säga att jag känner mig rätt lycklig :)


Förra helgen va Mollans sista i Malmö på ett bra tag, vilket skulle "firas". Jag myggan o  mollan skulle äta middag, men tänkte inte på att alla andra också skulle äta ute, o fick därför gå från stortorget till möllan på restaurangjakt :P
Blev iaf en trevlig kväll på Möllan med lite subbor o mystiska glas på toaletten :P

På lördagen va det bussen ner till Hölle o 8 timmars jobb för att sen däcka i soffan framför matchen här hemma ett tag, innan det va dags för Möllan igen. Den kvällen blev det mycket grammatik-lärande, o vi avslutade kvällen med hönökaka med nutella o mjölk :P

På söndagen va det dags för jobb igen o för o vakna till svepte jag en espresso på jobb.. vilket va mindre bra, med tanke på att jag typ aldrig dricker kaffe.. fick värsta koffeinkicken.. läskigt.. :S


I måndags gick jag upp halv sex o körde mollan till centralen.. Därifrån tog hon tåget till kastrup o sen flyget till Kreta, för o stanna i 7 månader.. Tur att vi kommer o hälsar på snart, annars hade det varit för jävligt :P
Segade bort största delen av dagen, sen blev det in till centralen igen för o boka tågbiljetter till ÅRE!!! wiiiiie!
Hamnade sen på möllan där jag o A snackade bort massa timmar..


på tisdagen va det in till stan, igen, efter jobb. Massage, sen hälsa på frida på stadium där jag även inhabdlade ltie träningskläder.. så nu e man iaf snygg när man ska träna ;)
Åkte sen till citygross där jag inhandlade mat till firmafesten :P

I onsdags va planerna att ta det lugnt o fixa lite här hemma efter jobb, innan jag skulle iväg senare, men så blev man bjuden på middag hos Stuart o Jeanette, vilket va hur gott o trevligt som helst :)
Dock va det jävligt kallt när vi satt ute vid grillen o trots 40 min i bil sen med maxvärme så fick jag itne upp värmen.. lite Ben & Jerry värmde dock upp mig sen :P

efter jobb i torsdags va det raka vägen till bussen in till stan för o kolla på fotboll! Blev först lite käk med frida o henke o sen många oooooo på matchen :P

i fredags va det dags för firmafest så det va bråda tider efter jobb.. fixade det mesta till tacon på jobb efter jag slutat, sen blev det systemet o så hem o fixa o dona..
Blev en lyckad kväll med taco, charader, lite singstar, lite christer sjögren, mkt bajsfobi o många historier från farfar :P


Efter en fullspäckad vecka med många uteblivna sömntimmar så va det hur underbart som helst o få sova ut igår.. vaknade två, åt frukost i lugn o ro, läste tidingen, körde ner till jobb o lämnade lite grejer o snackade skit.. solade en stund, sen hem, duschen o så iväg på 60årskalas hos fasters man. Riktigt trevlig kväll!

Sov ut lite idag med, sen frukoast i uterummet o tidningsläsning i soffan, riktig söndagsavskoppling..
I eftermiddag blir det anställningsintervjuer på jobb, spännande.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0