Semester!

För 5 timmar sen började min semester.. Sååå skönt!
om 19 timmar sitter jag på tåget till åre o då kommer det verkligen kännas att man har semester.. Har skrivit en ganska fullständig packningslista, men har inte börjat packa än.. :P

Har till typ 3 på mig imorgon så det e väl egentligen ganska lugnt, men jag bör nog ta fram det mesta ikväll, om inte annat så för att kunna sova gott. Så att man slipper stressande hjärtklappning när man snoozar, vilket va fallet i morse..

Men först måste jag få lite mat i magen.. Blev jättesugen på majskolvar innan på jobb idag o gjorde det till middag.. men det va inte alls så gott som jag förväntat mig.. o inte alls mättande heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0