I lördags va jag lycklig..

Vilken helg det va!

I fredags blev det som sagt en tur till Eslöv.. haha, my va poppis på tåget genom att ständigt berätta att hon hatade Eslöv :P
Lite senare på kvällen efter ett sk "skämt" (?!) så inåg vi hur rätt hon haft... Jaja, saker o ting reddes väl ut lite o det blev en helt okej kväll ändå.. jag slapp iaf gå vilse i eslöv mitt i natten som alla andra :P

Tog mit tillbaka till Malmö på lördagen o mötte upp familjen, som varit morgonpigga, på lilla torg, där dom redan intagit första ölen..
Vi hängde på fiket några timmar innan vi gjorde ett par ärenden på stan o sen åkte alla till sitt o gjorde sig festfina ;)

Blev förfest hos Myggan med singstar o dansmatta.. förrutom familjen så anslöt engo frida o jens :D Färdigdansade o -sjungna begav vi oss till möllan en snabbis för o sen traska vidare till retro.

Efter lite stress o förvirring hamnade jag o jens på Hipp tillsammans med Frida o Engo.. Jag hade så fantastiskt kul.. vi dansade konstant från dess att vi kom in tills dom stängde..
Ni som känner mig, på riktigt, förstår nog hur mycket det betydde för mig att va där, en hel kväll o dansa o ha kul o må bra.. Det va underbart.. När Lasses 'En kväll i juni' kom som en av de sista låtarna så kände jag bara mig så jävla lycklig..

Kvällen avslutades på Midschem :P där vi generade en söt 19åring som jobbade där genom o tokragga på honom haha..

Taxin lämnade av oss i Hölle vid sex o jag somnade med ett enormt leende på läpparna :)

112030-681

Fler bilder finns här.. och här..

Kommentarer
Postat av: Carro

Jätte kul att läsa Lojs!! Du e bäst!

2008-04-02 @ 11:28:48
URL: http://carooooline.blogspot.com
Postat av: Mamma

Jag vet vad det betyder för dig!! Och mig!!
Du har lyckats!!
Puss från Mamma

2008-04-02 @ 11:57:34
URL: http://lojse.blogg.se
Postat av: hanna

hejj lojse :)

2008-04-02 @ 14:32:40
URL: http://exi.blogg.se
Postat av: Emma

Men såå glad jag blev av att läsa detta! Vet mycket väl vad detta betyder och det värmer att läsa dina lyckliga ord!
Puss & kram på dej kusin!!

2008-04-02 @ 20:29:26
URL: http://emmiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0