CVn..

Igår va jag så trött att jag knappt visste var jag skulle ta vägen.. sov en timme efter jobb o pallrade mig sen upp.. gick o tränade, åt ben & jerry, fastade här o somnade vid ett.. klockan ringde kvart i tio o jag kände mig utvilad.. skulle bara vila ögonen liiiite till..
vaknade 10.35, började 11.. paniiik.. men jag hann, men det va på sekunden ;)

ikväll efter jobb slog jag o jens oss ner o gick igenom alla cv'n vi fått in gällande sommarjobb.. sjukt många..! Konstaterade att vi hade samma favoriter o kallade ett gäng till intervju.. kommer nog bli riktigt riktigt bra.. :)

Imorgon är jag ledig, tänkte va duktig o gå o träna på morgonen.. får se hur det blir med den saken ;)
Måste även ringa Skånetrafiken o höra om dom hittat mitt busskort.. som även låg tillsammans med mitt visakort o körkort... :S tycker mig ha kollat överallt här hemma o även på jobb, så det känns som en sist lösning att jag glömt det på bussen.. bra där.


Nu ska jag krypa ner i sängen o kolla lite på vänner... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0