Åreresan..

Okej, here comes nån slags summering..

Kom fram till åre i lördags morse, efter en skumpig o kall tågresa.. 16 grader i kupén, najs :P
efter långfrukost på Lok & latte gick emma till jobbet o jag spenderade dagen med sara. vi långlunchade i solen på Sport, badadet o relaxade på Holiday o bara njöt.
på kvällen blev det födelsedagsförfest hos malin o sen bygget. Nattamat på max o sen efterfest med greken nordman o wester.. haha..

söndagen sov jag lääänge.. gick o plockade o städade "hemma" o på kvällen lagade jag middag till emma o maria o vi somnade tidigt.. myspys :)


I måndags va det dags o bege sig ut i backarna o jag va glad att det va barmark hela vägen till liften.. så man slapp kramp som förra året :P
Det va helt underbart o få stå på brädan igen.. solen sken, molnen va få o snön gnistrade vackert.. vi åt lunch uppe i backen, satt o solade, åt o drack gott o bara njööööt :)
På kvällen skämde emma bort mig med spabehandling.. helkroppsmassage o ansiktsbehandling.. såå skönt.. Avslutade kvällen med supergod middag o vin på Twins.. Den natten sov man som ett barn.. :)

Vaknade med en aningen träningsvärk i tisdags, men solen sken utan ett moln på himmeln o backarna kallade.. Träffade många av emmas kompisar under dagen som vi åt lunch med o åkte tillsammans med på eftermiddagen.. helt underbart o bara så vackert..
På kvällen va det Night Club Källvägen hos Emma o Maria o det va jätteskoj! Begav oss sen vidare till Bygget, som denna kvällen blev lite utav en besvikelse.. ingen vidare musik o mådde väl inte helt bra, men men..
Jag, emma o borås satt o va kärleksbittra på Max o tyckte livet va allmänt piss typ :P
Men, kvällen fick den vändning jag hade hoppats på, o jag somnade med ett leende på läpparna.. trots att jag inte fick nån glass ;)

Bilder finns här och här ....

Tog det mest bara lugnt i onsdags, tjejerna jobbade. Jag hade en mysig förmiddag o på eftermiddagen gick jag till frissan för o bli fin i håret ;) På kvällen åt vi pizza på ballkongen, kollade på greys o åt glass o emma packade ner allt hon samlat på sig under 2 år.. dvs en hel del ;)
Senare på kvällen blev det en liten promenad o jag somnade återigen med ett leende på läpparna..

Sista dagen i åre va det i torsdags o vi tog det mest lugnt.. emma packade det sista o skickade iväg det mesta.. åt typ brunch i solen på Sport med maria, gick en liten shoppingrunda o njöt av solen på torget med årets första mjukglass..
Det va bara helt underbart o jag ville verkligen inte åka hem..

Tågresan hem gick bra iaf.. vi fick sova själv i kupén o fick plats med alla emmas väskor :P åt middag i bistron o snackade skit, innan vi gick o la oss.

Igår va jag inte glad över att va hemma, inte alls. Men så plötsligt så slog en sak mig.
Innan när engo har varit hemma så har man alltid kännt en stress över att få hinna träffa henne.. men så är det inte längre.. För emma e hemma på riktigt! UNDERBART!

Fler bilder finns här och här ..


Kommentarer
Postat av: engo

Ähhh....Vilken promenad på onsdagen? =)

2008-04-27 @ 20:58:32
Postat av: Faster

En liten kvällspromenad bara.. ;)

2008-04-27 @ 21:59:43
URL: http://lojse.blogg.se
Postat av: JS

Promenader kan ha en märklig inverkan! :)

2008-04-29 @ 00:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0