Slut som artist..

För tillfället känner jag mig helt slut.. rörig o mycket-att-göra-dag på jobb idag.. Jag blev liksom aldrig klar med det jag skulle göra.. trots att jag jobbade hela tiden :P 1½ timme efter jag skulle slutat gick jag iaf hem, o lovade mig själv att komma in tidigare imorgon o fixa det sista som krafterna inte räckte till :P

Imorgon firar vi för övrigt 1 år.. Helt sjukt, ett helt jäkla år har gått sen vi öppnade.. galet..
Detta firar vi iaf med Caffe Latte för 1 (EN!) kr!


Va ledig tors-fre vilket va naajs.. ;) i torsdags va jag o mamma i trelleborg o handla mat till pappas kalas imorgon.. Blir grillspett med potatisgratäng o fetaostcreme... sen tårta med marängbottnar, chokladmousse, banan o dajm :D

Igår va jag o mamma iväg på dan.. inne i stan o handlade lite, lämnade tillbaka mycket, lunchade, framkallade bilder o hämtade 100 liter mjölk ;) (jepp, du läste rätt, 100 liter :P )

Sen igårkväll va vi på Kyrkans hus...! Sjukt otippat måste jag säga.. ;) men dom har byggt om dom o har haft invigningsvecka.. o igår va det Stand up-pubkväll med Lena Frisk.. har inte gillat henne alls innan, men hon va himla kul.. frågan e väl bara va vissa präster tycker om en del av skämten.. :P

Äckelpäckel plastikkirurgen Cark fick sig ett par kängor iaf.. vilket han gott kan ha.. visst, han är inte dömd än o bla bla.. men det skulle nog förvåna alla om han inte blir dömd..
Stackars hans barn alltså.. iaf dottern, sonen verkar rätt puckad också som vittnar mot sitt ex.. oh well, nog om det.. :)



Nu ska jag fixa lite efterrätt till la familia, sen blir det fotboll.. undra om nån tjock svensk kommer springa in på plan idag..? ;)



Kommentarer
Postat av: O.

Anar att prästerna gillar stand-up. En del av era sommargäster är just präster & ståuppare...

2007-09-13 @ 23:27:34
URL: http://www.ud-din.se/foodblog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0