One week baby..

Mollan, om en vecka sitter vi på tåget!!!! :D

Åh, shit vad jag längtar..! o engo har fått ledig på torsdagen också.. GREAT!


Idag har jag jobbat i 9 timmar.. vilket va helt okej :) enda jobbiga va o bära in all jäkla dricka som vi fick leverans på idag.. TUNGT.. Mindre kul också när folk inte kan tejpa ihop kartonger ordentligt så att typ 40 baguetter ramlar ut.. KUL!
(je je, dom låg i en påse också, men ändå... )
Åt pizza till lunch idag, kändes sjukt bra o nyttigt.. :/ När jag kom hem från jobb åt jag lite chips, drack en Loka Skogshallon o läste Svensk Damtidning.. Lagom soft o onyttigt ;)


åhh.. låt denna veckan gå fort o dom 5 kommande dagarna lite mer långsamt.. :)


Kommentarer
Postat av: Engo

Åhhhhhhh....så roligt det ska bli! Utflykter varje dag...glöm inte gummistövlar, mössa o vantar, kan behöva användas om vi nu ska iväg o fiska, vandra o plocka svamp!

2007-09-13 @ 16:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0