I like big butts..

vet inte var jag ska börja..

dagarna i åre va dom bästa på länge.. shit vad man har känt att man har levt.. underbart...

bilder o fullständig uppdatering kommer, va så säkra..

tills dess så snor jag lite citat från mollans blogg...


"

Lojs nya smeknamn är numeraBjörg (efter min mormor)

Anledning --> Hon börjar tänka på lunchen innan hon ätit upp frukosten. Äkta Björg syndrom.


"En negerbulle och en Jaffa tack"  Ehm.. Lojs vägrar ge upp "negerbulle" eftersom det faktiskt heter så.


"Emma vill du öppna bildörren, mina fingrar sitter fast" Jag är ingen dramaqueen utan bad Emma lugnt och sansat öppna bildörren där mina fingrar var fastklämda. Aj aj aj aj.


"I like big butts and I can not lie"


Ju mer vi är tillsammans, tillsammans, tillsammans

Ju mer vi är tillsammans, ju gladare vi blir osv..


"Så ni kommer från Malmö, har ni sett snö nån gång?" En norrbagge som på allvar ionte trodde vi sett snö i Malmö


"YES, jag kom in!" Engo överlycklig eftersom hon inte blivit portad från Dahlboms.. (ÄN)


"Fan vad jag är bitter " Lojs, när hon tappade bort den heta killen.

"Undra om killen i grön jacka kommer ikväll?" Lojs, mer karltokig än mig nästan.

"

Att läsa detta gör mig tårögd av lycka..  Ingen annan kan förstå hur underbart vi hade det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0