Åre nästa!

Om 9 timmar går tåget o jag känner mig sjukt laddad! Jag bara fixa lite picknick till tåget också, men det löser jag under lunchen, eller så orndar snälla mamma det :)

Haha, mollan har kommit med den briljanta idén att vi ska ragga upp nån snygga kilalr på tåget o bjuda in dom på filmkväll.. haha :) undrar om mollan vet hur stor (liten!) displayen är på en bärbar dvd :P
annars blir det yatzyspelande istället :D


Mellan ca 21:30 o 23:30 kommer vi befinna oss i Sthlm, troligtvis på centralen.. nån som har vägarna förbi o vill hälsa på oss?! :D


Nu blir det frulle, sen 7 timmars jobb o sen iväääääg! :D


image373

Utsikt över Åresjön, sommaren 2006


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0