Åre IMORGON!!!

Tiden går helt galet fort och IMORGON åker jag o mollan till engo.. imorgon.. helt sjukt.. ååhh.. längtar längtar!


Jag jobbar mellan 9 - 16 imorgon, tåget går 17.15. dvs ingen tid för packning imorgon dvs jag borde vara i full gång med packningen.
Det är jag inte.

äsch, får sätta igång snart. Stora dilemmat är skor! där e typ 5 g med engo går fortfarande i ballerinas.. haha.. dock har det snöat i östersund så man vet ju aldrig om det kommer komma snö.. :S

nästa fråga.. vad ska man åka i.. mjukis är ju det mest optimala.. ska ju ända sitta på ett tåg i 15 timmar.. minus 2 timmar då det e "mellanlandning" i sthlm.. o om vi får ett ryck att traska runt ltie i sthlm så e ju inte mjukis så kul kanske.. :P

oh well, det löser sig det med.. :)

men inte sittandes här, så nu ska jag ladda kameran o dvd'n o sen sätta igång med packningen.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0