Veckan som gått..

Jag har verkligen blivit sämst på o uppdatera här.. finns väl egentligen ingen riktig anledning till det.. förrutom att jag inte orkar.. :P
Ork känns för övrigt som en bristvara för tillfället. Känner mig typ konstant trött, men sover ändå dåligt om nätterna. Härrom natten vaknade jag t ex klarvaken o smått illamående. Lösningen blev 3 Digestivekex o ett Sex and the city-avsnitt. Typ tre på natten. Bra där.

Mina kära mormor har haft problem med magsmärtor sen i våras o i måndags morse va det så pass illa att hon ringde hit o mamma fick åka med henne in till akuten :/
I tisdags gick jag ett par timmar tidigare från jobb för o kunna åka o hälsa på henne, o tog med mig morfar som varken får eller vill köra inne i stan :P
Blev besök både torsdag o fredag också o mormor sken upp som en sol varje gång jag kom.. Härligt att man kan göra någon glad :)
I fredags fick hon iaf åka hem o jag hoppas hon ska slippa ha ont nu.. :/


I onsdags efter jobb åkte jag hem till Mollan. Käkade pizza o glass o kollade  Bonde söker fru. Mollan blev småkär i den töntiga unga killen.. PINIGT! :P Sen såg vi the Butterfly effekt som enligt mollan ska va världens bästa film o inte alls så läskig. Jag tyckte den va bra, men väldigt läskig.. :S
Sov på hotell Mollan o sen i torsdags blev det en sväng till Skopunkten med Maria.. lämnade affären 3 par skor rikare o 500 kr fattigare. Sånt gillas :D


Blev stan i fredags också, då jag o mamma, efter vi kört hem mormor, tog en snabbrunda i stan, fikade på Davidhall o sen intog Ikea.. där kunde man både köpa julgrejer o fika med lussebulle.. liiiite väl tidigt anser jag...


Har jobbat både idag o igår.. Knappen o Adam tyckte jag va mammig igår, o eftersom det va lördag o jag känt mig lite väl tjatig mot dom så va jag snäll o handlade glass :)
Idag började Lina hos oss o det gick himla bra.. :)


Tror bestämt jag ska bada nu.. va riktigt längesen sist....
ja, så får det blir :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0