Slemklump i saltvatten..

.. så smakade musslor ungefär.. fy fan va räligt!
Dom hade det på brunchen på hilton o jag va tvungen o smaka.. iiisch!
Men annars va allt supergott.. o fint.. kändes verkligen helt lyxigt :)
Doppa jordgubbar i vitchokladfontän va inte helt fel.. mm.. jammi!


När vi va mätta o belåtna så hade alla som vanligt bråttom iväg, men jag ville umgås mera så jag hängde på eskil hem.. kollade på tv o jag skickade jobbiga sms :D


Känns som jag håller på o bli sjuk.. halsen e tyo rosslig o gör ont i jag e lite snuvig.. suck. orkar inte va sjuk :/ hatar mitt dåliga immunförsvar.. :S


Nu blir det nått o äta sen vettesjutton.. Kanske glo på nån film.. fast det e rätt trist utan sällskap.. men men, så e det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0