Mollan and Lojses day of fun!

Igår stod utflykt på schemat o när man vaknade o såg vilket härligt väder det va så visste man att dagen skulle bli perfekt :D

Jag stack ner på jobb med en liter mjölk o en termos o snodde till mig o'boy o o köpte 2 muffins :D

In till stan där jag hämtade upp mollan, gav henne kartan o satte i julkassett-bandet på högsta volym haha!
Efter en pytteomväg hittade vi lätt till Bokskogen, dit halva skåne också hade hittat! Riktigt mycket folk.

Vi traskade runt ett bra tag, njöt av naturen, det härliga vädret o sällskapet :)
Sen slog vi oss ner vid en damm o åt supergoda bagels som mollan fixat o drack varm choklad med vispgrädde..
Så himla mysigt.. :)

På väg tillbaka till bilen passade vi på o ta några arrangerade lövbilder haha :)

Dagen avslutades med en sväng ner till Bo01 där vi njöt av solen o fikade med muffins o mera varm oboy :D


I Kinamockaskogen där bodde en familj... tack jens för att du förstörde vår dag en smula :P

Titta dom pussas! Tydligen så uppfattades det som att jag o Mollan pussades när vi satt på en filt o fikade..?


image395


      



Mer bilder finns här..

Kommentarer
Postat av: Sarah

mysdag:D

Men det där med vardagshjälte lät lite jobbigt :D
Haha.. jag anser inte att man är en hjälte för att man hjälper en annan människa i nöd... jag anser att man tar sitt ansvar som medmänniska!

Men tack ändå :D

2007-10-14 @ 18:21:03
URL: http://enobeskrivligpassion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0