I brist på annat..

STEG ETT:
Namn: Louise Persson
Smeknamn: Lojse, Lojboss
Födelsedatum: 6 mars -85
Ögonfärg: Bruna
Hårfärg: Mörkbrunt
Längd: 171
Skostorlek: 40-41 :/
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Fisk

STEG TVÅ
Din första tanke när du vaknade idag: Shit, jag har inte vaknat en endaste gång i natt!
När somnar du: När jag somnar? Typ en kvart efter jag bestämt mig för o sova.. :P
När du inte kan sova: tv/dvd, mobilen..

STEG 3
Pepsi eller Coca Cola: Cola
McDonalds eller Max: Donken
Adidas eller Nike: Same same?
Choklad eller vanilj: choklad

STEG 4
Svär du?: Aldrig inför kunder, ibland annars
Sjunger du?: Så fort ingen annan hör :)
Duschar du varje dag: Nope.. det ska man inte göra :D
Röker du?: Nix
Är du förälskad?: Nope...
Tror du att du någonsin varit kär?: Vet att jag har varit det..
Gillar du skolan?: Grundskolan va helt okej ändå.. gymnasiet sög..
Vill du gifta dig?: Jepp
Tror du på dig själv? Så mycket det går ja..
Blir du åksjuk?: Jepp, har ju anlag för åksjuka haha
Tycker du att du är hälsosam?: Tyvärr inte.. :/
Gillar du åska?: Gör nån det? 
Spelar du något instrument?: Nix

STEG 5:
Har du under den senaste månaden?
Druckit alkohol?: Ja
Rökt?: Nej
Gått på dejt?: Nope
Kysst någon?: Tyvärr inte.. (bitter :P)
Shoppat?: En del, inte allt för mycket..
Ätit en hel ask müsli?: Ehm.. ask? :S
Ätit sushi?: Nej, isch!
Stått på scen?: Nope
Blivit dumpad?: Nej..
Skejtat: haha, aldrig
Bakat?: Hmm, tror faktiskt inte det..
Färgat håret?: Jess, för en vecka sen!
Stulit något?: Nej

STEG 6:
Har du någonsin..

Däckat eller varit jättefull?: Nej
Blivit upptäckt under akten??: Tack o lov inte..
Blivit kallad hora?: Har väl hänt..
Blivit nerslagen?: Nej

STEG 7:

Antal CD-skivor du äger: Vet inte.. lyssnar aldrig på nån iaf :P
Antal piercings: Inga.. förrutom i öronen då
Antal tatueringar: Inga
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: Några gånger.. skolan, elevrådet, mff o sånt..
Antal saker jag ångrar: Inget jag kan komma på sådär direkt..

FAVORIT...

Färg: Vet inte?
Plats: Bara man är man dom som står en nära..
Film: Hmm.. Notting Hill?
Djur: Iris så klart! O mollans katt :D
Skor: Sneakers eller stövlar
Internetaktivitet: E addicted to Facebook..

BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln: Klart
Gnälla: Oh yes ;)
Skrika: Nope, men prata högt ;)
Sova: Så mycket jag bara kan ;)
Ha ångest: Mer o mer sällan.. tack o lov.. *peppar peppar*
Skada dig själv med flit: Nope..
Ta mediciner du inte borde ta: Nej
Vilja Dö: Nope
Drömma mardrömmar: Ibland ja
Drömma sexdrömmar: Det händer :P
Ta droger: Aldrig
Försöka vara annorlunda: Annorlunda än vad?
Klä dig i svart: Inte helsvart
Gå till kyrkan: Väldigt sällan
Gå i skolan: Tack o lov inte
Ljuga: Vita lögner händer väl ibland
Hata folk: Bortkastad tid
Lita på folk: i lagom utsträckning..

NÄR...
Åt du senast: Ägg o kaviarmackor för 1½ timme sen
Läste du en bok senast: Typ en vecka sen.. fast itne hela boken :P
Köpte du något senast: Igår, Rosa Bandet till mig o cheferna :D
Kysste du någon senast: Början av augusti typ..
Svor du senast: Vet inte..
Sjöng du senast: Hmm.. minns inte
Är det sommar: Maj-juni typ :D

VEM...
Vill du döda: Ingen
Vill du slå: Ingen
Rörde dig sist: Vovven?
Kysste dig sist: Zacki
Vill du kittla: Ingen tror jag :)
Kramade du sist: Jonte
Vill du prata med: Ingen just nu faktiskt :)
Skrek du på sist: Säkert lillebror som aldrig svarar :P
Sårade dig sist: Zacki..
Fick du sms från senast: Toring
Ringde dig senast: Pappa

HAR DU...
För många vänner: Tycker jag inte..
Skadat någon: Aldrig fysiskt iaf..
Några tatueringar: Nej (igen)
Egen dator: Nix
Gjort bort dig rejält: Nån som inte har det?
Komplex: Mja.. lite smått o gott har man väl
Kysst någon: Klart :)
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej
Varit kär: Oh yes..
Dumpat någon: Jepp
Lämnat landet: Jadå
Rymt hemifrån: Aldrig
Gjort något olagligt: Vet faktiskt inte..

HUR...
Går du: i dunno
Svarar du i telefonen: Bean Bar det är Louise :P
Fördriver du tiden: Datorn TVn..
Tjänar du pengar: Jubba jubba
Bäddar du sängen: O-ordentligt ;)
Ofta diskar du: sjuttioelva gånger om dan på jobb.. hemma betydligt mer sällan ;)
Går det på jobbet: Oh ja! Jättebra :D
Många stör du dig på: En 5-10 st finns det säkert ;)
Ofta träffar du din familj: I stort sett varje dag. iaf mamma pappa o lillebror



Grattis om du orkat läsa igenom allt..!


Nu ska jag göra mig klar för sängen.. sjukt seg.. man känner att manjobbat 6 dagar i sträck... 7 dan imorgon, sen ledigt över helgen. Skönt. Då blir det utflykt o lite annat.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0