Goda råd..

Varför är det så att man så lätt kan komma med råd till andra, men sen inte kan tänka likadant när det gäller sig själv?!

Tur att jag har Mollan som hjälper mig :)


Igår gjorde jag en haldum grej som bara va så himla onödig.. Faktiskt.. Det gör lite ont o veta, o även om jag inte fått reda på det, så hade det inte spelat nått roll. Inte nu. Fråga mig inte hur, men jag känner bara att det inte är rätt tid. Kanske blir det rätt tid. Någon gång. Kanske inte. Det får framtiden utvisa, jag tror på något sätt att man inte styr över sånt själv. Faktiskt. Everything happends for a reason.

Om det är meningen...





Nu ska jag äta middag.. Falukorv o spenat tror jag det blir :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu blev jag nyfiken, men mest orolig!
Och inte svarar du i telefon heller!
Hör av dig! Puss

2007-10-16 @ 14:33:29
URL: http://emstankarochfunderingar.blogspot.com
Postat av: bullen

har du gjort bort dig nu igen ;)

2007-11-06 @ 14:50:09
URL: http://nissesfiskaffär.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0