Finaste..

Om nån undrar förresten så har min vecka varit bra ;)

I måndags efter jobb cyklade jag ner till stranden o gick en runda där nere.. solen höll på o försvinna o himlen va helt rosa o fin.. riktig härlig promenad :)

I tisdags hämtade mamma mig på jobb när jag slutat o så körde vi till center syd för o köpa vinterjacka till mig.. vi tänkte va ekonomiska o handla i nån av deras outlet-affärer men där va inget fint.. så det fick bli stadium ;)
Hittade en fin o varm jacka som jag redan ääälskar :)
o lite annat smått o gott :)

Sen på kvällen va dey dags för mig o va med i tv:P Va ganska nervös innan, men tyckte jag va rätt grym hö hö :P O det tyckte alla som sms'ade mig efteråt också :D

I onsdags blev det tradiotionell bonde söker fru o greys-kväll med mollan o även eskil..
Vi lagade också mat.. dvs mollan bredde bagels, eskil kokade nudlar o jag va gourmet o kokte färsk pasta, stekte bacon o micron o värmde matlagningsgrädde o ost :P
Men gott va det :)
O ja.. vad ska man säga om bönderna... det e bara så sanslöst kul.. rix fm-festival.. hahah.. jag skrattade så jag fick tårar i ögonen..


I torsdags efter jobb satt jag kvar o pratade med världens gulligaste kille.. När han strök mig över håret o sa "Va söt du är" så smälte jag totalt.. :)
han va även gullig o sa åt mig o skynda ig hem innan det blev mörkt.. :P så omtänksam så..
"Louise! Du vet var Höllviken ligger va?"
haha.. sötaste.. :D


Idag har jag o mamma varit på swedala outlet.. aldrig varit där innan.. massa fina kläder.. synd bara att jag alltid e så varm, va massa fina koftor o sånt.. så ja.. kanske bra att jag alltid e varm ändå.. :P
Blev iaf ett par jeans o 2 tröjor.. o ett skärp!
Tänkte köpa nya jobb-jeans, men dom med "lös passform" va skitfula.. :S O jag kan inte ha tajta jeans på jobb eftersom vi har tajta tröjor :P haha..
Måste dessutom köpa nya  skor till jobb.. eller ja, tofflor.. mina schollstofflor e gaaanska så uppslitna.. itne så konstigt, haft dom varje dag i ett år ju så..


shit vad jag babblar på.. detta inlägget måste va jättekul o läsa.. verkligen.. :P


Nu ska jag göra tårta till farmor som fyller år imorgon.. 96 år.. de ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0