Cheap Monday?

Hittade ett par jeans inne på cheap monday idag.. va lite tveksam men tänkte va fan.. kostar ju bara 400 pix..
jag fick för mig att alla deras jeans kostade det..
men nej
blev lagom förvånad när jag skulle betala o tjejen sa "900 kr tack"..
Jag e snål när det gäller kläder o va lite osäker på jeansen.. som jag dessutom bara tänkt ha på jobb.. ahh.. tveksamt..

ska in till stan med mor imorgon, får se om jag hittar några andra då, annars behåller jag dom :)


mollan va sjuk o hade massa jobb så jag o eskil fick klara oss utan henn eikväll.. henkan höll oss sällskap istället o vi åt chokladpudding med vispgrädde så det gick ingen direkt nöd på oss :P


Kommentarer
Postat av: Emma

Haj!! Jag har en rolig nyhet!! Haha!! Frågan är om du tycker den är så skoj!! RInger ikväll! Eller på min lunch!! Puss

2007-11-01 @ 10:11:55
URL: http://emstankarochfunderingar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0