Veckan..

Jag är för det mesta så himla dålig på o uppdatera här.. borde ju verkligen måna om mina få, men trogna läsare ;)


Har väl varit en rätt så händelselös vecka... I onsdags va det mysonsdag med Mollan o Eskil.. vi åt äpplekaka o kollade på Greys o Bonde.. fin tradition vi skapat ;)

Det e nog sjutton det enda vettiga jag gjort under veckan.. förrutom jobb då :P


Igår åkte jag o mamma till Skurup av alla ställen..! Lissi har lovordat sina jobbetofflor som hon köpt där, o mina Scholls-tofflor är utslitna, så nu är det Skånetofflan som gäller :P
På vägen hem körde vi inom Malmö o NetonNet, där jag köpte en DVD-spelare.. 399 pix o än så länge funkar den finfint ;)

På kvällen va det 30årskalas för kusin Linda nere i Skanör.. God mat, många barn o sötaste hunden :)


Idag är det Fars Dag o vi har spenderat större delen av dagen hos mormor o morfar.. massa fika, prat, korsord o poker för grabbarna som vanligt..
Nu har vi precis ätit middag o efter lite röjning på mitt rum ska jag laga äpplekaka.. :D


I fredags fick jag hem säsong 6 av Gilmore Girls, så jag vet vad jag ska kolla på ikväll ;)


image408

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0