Vändning..

Plötsligt så känns det bättre.. :)


Jag va så arg o bitter innan att jag gick o la mig o kollade på sex and the city o somnade efter en kvart :P Sova bort dom värsta känslorna :)


Jag lämnade förresten aldrig tillbaka mina jeans idag.. mest för att jag glömde dom hemma :P orkade inte leta efter några andra heller.. blir nog att jag behåller dom.. hey, allt e ju snyggt till våra snygga tröjor :)
Ska se om pappa tagit med sig kameran till finland, annars kanske jag fixar en bild om en stund.


Ledig imorgon också, får se vad som händer då.. Borde va ordentlig o kolla upp saker o ting med papper, arbetsförmedlingen, försäkringskassan osv osv... Massa meck som jag egentligen inte orkar med... Men det mesta ska väl va klart nu.. :)



Fick igår redan på en jätteeventuell sak.. (?!) Inte alls säkert det blir av, men det vore jätteskoj om det blev nått..


NU ska jag se om jag hittar en kamera här hemma.. kanske se om min går att återuppliva..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0