tjuv!!!

Nån jävel har snott min cykel!

Åh, jag e såå arg.. Efter jobb igår cyklade jag bort till busshållplatsen o tog bussen in till stan. tanken va att jag skulle ta bussen hem o cykla från byn. men så va pappa inne i stan o spelade handboll, så jag åkte med honom hem.. tänkte hämta cykeln nu när jag o mamma körde hem från stan..men..
då e det borta!

Åhh, jag blir så ARG! Jag e dock liite hoppfull för att den ska återfinnas.. den har blivit snodd en gång innan o då hittade vi den..

MIn kära cykel.. fick den när jag va 12.. målade om den då, så jag känner ju igen den direkt, vilket e skitbra..

men fuck om jag inte hittar den.. cyklar ju till jobb varje dag, så jag måste snabbt köpa nån ny..
men jag vill inte ha nån ny fancy cykel, jag vill ha min gamla..



Åh, BITTER va ordet!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad irriterande att folk inte kan se skillnaden på mitt och ditt! Hoppas du får tillbaks cykeln.

2007-11-01 @ 17:04:31
URL: http://lindarudin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0