Sovmorgon?!

Engo tipsade mig om att dricka varm mjölk för o kunna somna, så jag testade det igår haha! dock e varm mjölk bara god om den e rätt tempererad, dvs ca 63 g vilket e typ omöjligt att få till i micron.. sååå, jag smaksatte mjölken med lite o´boy :P

O det funkade! Somnade som en stock! Dock sov jag mindre bra, drömde en massa, om sånt jag inte ville drömma, o när mollan sen ringde vid halv nio o sa att han va sjuk, så va det omöjligt för mig att somna om.. grymt trött, men tankeverksamheten va på max..

Jag kämpar verkligen emot, men ilskan mot dig försvinner inte..
Det känns helt för jävligt att hela ens bild av någon helt har raserats.. Man tror att man känner någon, att man kan lita på personen o så får man denna käftsmällen..

Jag har inte ens fått ett "Förlåt".. inte någon som helst förklaring.. bara ett fucking "Ja" på en fråga..

Och du sa att du älskade mig hur mycket som helst..

Hur fan e det tänkt att jag ska kunna lita på folk?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0