Sömnlöst..

22:45 Va Gilmore girls slut o jag släckte, arrangerade kuddarna bekvämt o kröp ner under täcket redo för en god natts sömn..

23:52 hade jag bytat sovställning, vänta på kuddar o täcken x antal ggr men va ändå inte tröttare..

Nästa gång jag tittade på klockav va hos 01:23 o då förstod jag att jag måste sovit lite iaf..

03:13 gav jag upp försöken att somna om igen. Inget matprogram på tv (brukar alltid vara Lättlagat eller köket) så jag satte på ett avsnitt av Sex and the city..

03:56 kollade jag på klockan sista gången..

07:45 ringer klockan o jag vill bara ligga kvar i sängen resten av dagen...


Hoppas på bättre sömn natten som kommer.. tveksamt iofs eftersom jag ska sova borta.. :P ho ho ;)



Förresten, jag har börjat frysa om ryggen på nätterna.. nån som vet vad det handlar om? :S

Kommentarer
Postat av: engo

ahhhh..vad jag känner igen detta fenomen, är precis likadan nu..det går i perioder Lojse. Det blir snart bättre igen. Du kanske är lite stressad, sover för mkt, skippa em sömnen. Ryggen vet jag inget om..hmmm...ska höra mig lite för.

2007-11-21 @ 11:40:35
Postat av: Engo

Förresten, prova varm mjölk

2007-11-21 @ 11:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0