Släktmiddag

Lördagen va hektisk.. Vaknar med ett ryck o kommer på att jag inte ställt klockan - en kvart innan jag börjar.. aahh.. bra start på dagen :P
Går iaf bra på jobb, bra med folk o allt flyter på..
Efter jag stängt e det bara hem o byta om o sen in till stan där det vankades kalkonmiddag hos morbror o moster med kusinerna o mormor o morfar :D
Krustader med svampstuvning, kalkon med sås o gele o äpplekaka.. jammi :D

Efter maten blev det kortspel.. killarna spelade poker o vi tjejer hade sex :P
Jag trodde jag va grym, då jag vann första potten.. men det va bara nybörjartur.. :/


Va iaf en riktig lyckad kväll :D

image407

Mormor kusinerna o jag... V-ringat o mönstrat is the shit :P


Fler bilder finns här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0