Sjuk men glad..

Det där med o vila bort sjukheten som kom krypandes gick inge vidare..
Har feberfrossat hela natten o därmed sovit mindre bra.. Ringde o sjukade mig i morse vilket kändes mindre bra, men det fanns inte ens chans för mig att kunna jobba idag..
sen somnade jag om o vaknade kl ett...
Febern har lagt sig lite, men jag mår fortfarande skit.. :/
lät som mamma kom hem nu iaf.. jag har beställt hönökaka o kokt medvurst.. :P om hon kollat sin mobil dvs.. :S


Idag kom beskedet som inte överraskade nån.. Mollan ska bli reseledare för Apollo!!!
Grattis grattis grattis!!! Detta firar vi med julkonsert med Håkan! :D

För tillfället e jag bara så himla glad för din skull o tänker itne alls på hur tomt det komemr bli här hemma utan dig.. :P


image416

Jag o mollan e snygga som få i Åre..


Kommentarer
Postat av: engo

Mollan..allas våran egen plocka äpplen lasse=)
Krya på dej lojse

2007-11-19 @ 17:00:53
Postat av: Isabelle

Hoppas du blir bättre :)

2007-11-19 @ 18:08:49
URL: http://is7.blogg.se
Postat av: E

Ser hur mysigt som helst ut. :)
Puss

2007-11-20 @ 18:42:02
URL: http://meay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0