Rosa Bandet

När Rosa Bandet-galan gick för några veckor sen så ringde jag in för o skänka 100 kr..
Dock funkar det så dumt att pengarna inte dras från telefonräkningen, utan man får en räkning hem..

Detta tycker jag e dumt, för att risken är stor att man glömmer bort o betala in när man väl får kuvertet.. Viljan blir på nått sätt inte lika stor heller som när man sitter framför tv'n o tittar på alla inslag..

Iaf, i lördags när jag städade rummet så hittade jag kuvertet med inbetalningskortet o nu idag tog jag tag i saken o satte in pengar.. O eftersom det e jul snart o jag får lön imorgon så passade jag på o sätta in 200 kr! Plus att jag köpt 4 Rosa Band i år.. Känns bra att jag gjort en liten insats iaf.. :)

image427

Oh va snyggt det blev med allt vitt :P


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad glad jag blir! Tack så mycket! :)

2007-11-26 @ 21:07:17
URL: http://hockeyfruns.blogg.se
Postat av: Anna

Haha, men vet ju aldrig..

2007-11-26 @ 23:13:38
URL: http://hockeyfruns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0