Öppna ögon..

Jag har bestämt mig nu. Jag kan bara inte blunda för detta längre. Det går inte. Jag måste göra något åt saken. Så är det bara. Frågan är bara hur?
Får lista ut det på nått sätt.. Men det måste göras.


Jag har inte gett upp hoppet om o få tillbaka min cykel som nån idiot snott.. Jag MÅSTE hitta den.. jag menar, det e ju MIN cykel.. Visst, det va dumt o inte låsa den, men det är ändå MIN CYKEL! Åh, blir så arg på folk som inte lärt sig där här med mitt o ditt..

idag gick jag iaf både till o från jobb.. Hade kunnat ta ringbussen, eller bett om skjuts, men jag tänker på naturen, o på allt onyttigt jag kan äta som kompensation för att jag går :P
tar ca 25 o gå ner till jobb, o det e faktiskt riktigt skönt.. det va det idag iaf :P


E riktigt hungrig nu, måste fixa nått middags-aktigt..



Jag hatar att jag fortfarande berörs så jävla mycket.. Fast det går över mycket snabbare nu för tiden på nått sätt.. men ändå.. fan alltså.. undra om man någonsin kommer kunna släppa taget helt o hållet..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0