Nostalgitripp..

Skrev ju igår om gamla minnen som dök upp när jag läste igenom gamla mail..

Sommaren 2002 ordnade Lions (ni vet dom som säljer mintgodis på banken :P) ett ungdomsläger här nere i Höllviken. Dit kom ca 25 ungdomar från ca 20 olika länder (Tyskland, Belgien, Frankrike, Danmark, Finland, Kroatien, Portugal, Turkiet, Israel, Österrike, Ryssland, Slovakien, Polen, Nord Irland, Estland, Italien, Schweiz, USA Canda o Sverige ).Jag va då med i Leo, som e en ungdomsorganisation till Lions, o vi va såklart med under lägret :)

Under lägrets 2 veckor lärde man känna massa härliga människor o hade så grymt kul!
Jag bodde dock inte där, men va där dom flesta dagarna.. Vi va på stranden, spelade massa kort, kubb, körde go-kart, vandrade på Romelåsen, trampade trampebåt o dom va på Immeln över helgen..

När alla skulle åka hem så blev det världens gråtkalas.. haha.. alla bara grät o grät.. Även om man bara känt varandra i 2 veckor så va det jättejobbigt o säga hejdå till folk som man inte visste om man skulle träffa igen.

Jobbigast va att säga hejdå till Nick o Robert som e 2 av dom finaste människorna jag träffat.. Höll kontakten med dom ett bra tag efteråt, mailade, sms'ade o pratade i telefon.. men tyvärr rann det ut i sanden, precis som kontakten med alla andra..

Men minnena finns kvar :) o nu har jag hittat en del av dom på Facebook! :P





112030-447112030-446112030-435112030-433


Väääldigt varierande bildkvalité... ;)


Åh, synd att vi inte har nån video inkopplad nånstans.. då hade jag lätt kollat på läger-filmen.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0