Lista..

En lista

Matvanor: Jämt hungrig :P
Bästa maträtt? Det är olika.. Men en god köttbit går alltid hem..
Bästa dryck? Loka Päron funkar alltid ;)
Hat dryck och maträtt? Var ska jag börja? :P Finns tyvärr alldeles för mycket som jag inte gillar..
Bästa alkoholdryck? Smirnoff Ice eller Lime Breezer e farligt gott..
Använder du smör på smörgås? Jepp! Eller ja, lätt & Lagom eller liknande..
Smågodis eller färdiga påsar- godis? Lösgodis!
Favoritglass? Ben & Jerry Fussil Fuel om man ska lyxa till det.. annars funkar all glass :D


Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad?
Jätteolika, ibland inget alls.. men kanske 500 kr i snitt..? :S
Har du mer skor än kläder? Fullt i både klädes- o sko-garderoberna, men ändå inget att ha på mig :P
Favoritplagg? Mjukis.. :P
Hatplagg? För varma tröjor..

Arbete, utbildning:
Jobbar eller pluggar du?
Jobbar
Vad vill du bli? Bra fråga.. men jag e nog inne på rätt spår..
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Älskar det!
Är lönen viktigast? Nej.. iaf inte så länge man bor hemma :P

Boende:
Lägenhet eller hus?
Hus
Framtidsplaner med boende? Tjaa, nån gång ska jag väl flytta hemifrån ;)
Litet eller jätte stort? Lagom e bäst!
Drömboende? Vet inte riktigt..
Landet eller mitt i stan? Mittemellan :P
Mysigt eller sterilt? Mysigt!

Lite allt möjligt:
Har du barn?
Nope
Är otrohet okej? Aldrig
Älskar du någon? Famlij o vänner såklart!
Betyder familjen mycket för dig? Grymt mycket
Är du lojal? Får jag nog påstå..
Tycker du om att dricka dig full? Nope
Hemmafest eller gå ut på krogen fest?? Hemmafest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0