Kladdkaka utan kladd..

Skulle som sagt baka kladdkaka till imorgon.. Börjar med att jag itne hittar den vanliga bottenplattan, utan får använda en sån med hål i mitten.. ni vet sån man har till sockerkaka typ, så det blir som en krans?
Iaf, tänkte piffa upp kladdkakan lite, så jag rev ner apelsinskal i smeten o tänkte sen göra en glasyr..

O tur va väl det, för den andra formen läckte, så fettet rann typ ut o kakan blev inte kladdig.. :/
Men jag tror jag räddade den lite iaf med min glasyr.. Som jag för övrigt smakar apelsin-choklad-kaffe.. improviserat värre :P


Efter baket la jag ig i sängen för o kolla på Gilmore Girls.. ett avsnitt såg jag, men under det andra somnade jag.. Va lagom yrvaken när jag vaknade..
Ska iaf snart göra mig klar för sängen på riktigt o sen titta på avsnittet ordentligt.. sista avsnitten på säsong 6.. som jag fick förra fredagen.. har jag sagt att jag lätt blir beroende?! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0