Jobba när man e deppig..

.. gick bättre än väntat ;)

Va lagom mycket o göra hela dagen, ingen dötid o ingen jättestress.. Tiden gick väldigt fort o med risk för verka fröken sverigeaktig så blir man glad av att va trevlig mot kunderna.. faktiskt!

Sen hjälpte såklart adam till o förgyllde dagen lite.. haha, plasta in ansiktet är inte att rekommendera.. vi återupplivade också lite barndomsminnen (för min del) genom att droppa stearin på tidningspapper så det "kopieras" över på stearinet.. haha.. resultatet hamnade på vår wall of fame :P


Tror jag ska ta mig ett varmt bad nu.. med gilmore girls på dvd'n.. o sen föröska glömma att det e lördag så jag slipepr ha ångest över att göra absolut inget en lördagkväll..


image414

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0