Idag träffade jag statsministern..

..s bror :P


Idag va det som sagt andra o sista dagen på utbildningen "Ansvarsfull alkoholservering" som mina chefer skickat mig på ;)

Dagen började med ett prov, som jag ( o typ alla andra :P) klarade o vi fick ett fint diplom.. ;)

Efter 1½ timmes föredrag om narkotikamissbruk, som va väldigt intressant, så va det dags för konflikthantering..
Kände igen killen som höll i det, o det va det fler som gjorde..
Under lunchen diskuterade vi om han kanske varit med i Skilda världar eller Tre Kronor eller nått, för skådespelare va han iaf..
O mkt riktigt, när han va färdig så frågade jag honom varifrån man kände igen honom o visst hade han varit med i Skilda Världar! haha..
Nån frågade sen vad han hette i efternamn, Reinfelt.. Konstigt nog vågade ingen fråga om släktskap, men nyfiken som är jag är googlade jag, o visst e det statsministerna lillebror!


Haha, jag e kändiskåt, o nu måste jag "passa på" o skriva om det, eftersom jag e duktig o inte skriver om när det varit kända människor inne på jobb.. vilket det har varit..! Men jag försöker som sagt hålla kunderna utanför min blogg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0