Härlig fredag..

.. eller inte..

Skulle gå i stan med Maria o Henkan idag.. tog bussen in  o mötte dom på Jensens där vi käkade lunch..
Satt o pratade en massa o jag berättade vad jag fått reda på o sådär..

När vi sen gick i från Jensens så tappade jag bara all lust till o gå i stan o va social.. så jag gick till bussen efter typ en halvtimme.. satt o kämpade mot tårarna hela resan hem..

I väntan på ringbussen i byn gick jag in i videobutiken o köpte choklad o en trisslot.. vann 25 kr x 2.. har man inte tur i kärlek så...

Skulle egentligen åkt hem till Frida ikväll för o se Idol, men jag hoppar det.. Orkar inte träffa nån.. Allt känns så jävla ruttet för tillfället..


Har förlorat en av mina bästa vänner o det känns så jävla jobbigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0