Hallelujah..

Amanda e så fantastiskt bra att det inte finns ord..

Jag vill dock inte att hon ska vinna.. har ju inte gått så sueprbra för dom som vunnit tidigare år.. Samtidigt MÅSTE hon gå till final.. Jag menar, en final med Picasso o Andreas... hur B kommer inte det kännas?!

Jag gillar Andreas.. han har grym röst o e så skön som person.. Däremot rör han sig som en kratta o känns inte som en artist..

Marie.. visst, hon har en bra röst, men that's it.. noll personlighet, rör sig för jävligt, o jag e sååå trött på att hon bara ska gråta hela tiden o (tror jag) få sympatiröster..


Jag e med andra ord kluven över hur jag vill att kvällen ska sluta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0