Fääärdig..

Efter en hel del pyssel o x antal pauser så e jag nu klar med mitt lilla rum..

Inte för att det finns nån före-bilder, men såhär ser det ut nu iaf..




Min sköna säng.. inte så stor, men den räcker till mig :P



Lilla Tv-hörnan med maaassa bilder ;)



Ny-piffade soffan.. som normalt inte ser ut såhär, utan e täckt av kläder :P


Nu har jag precis tagit en varm dusch, passade på o peela hela kroppen.. Ska slänga in lite nachos i ugnen nu, sen försöka samla familjen framför nån film.. får se hur det går.. ;)

Sen blir det till o nanna i nybäddade sängen.. finns knappt nått bättre :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Men Lojs!! Hur mår du??
Puss

2007-11-25 @ 18:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0