Dusch o film..

Nu ska jag ta en varm dusch sen krypa ner i sängen o kolla på Mitt stora feta grekiska bröllop.. tror jag har sett den innan, men förmodligen inte hela o jag minns typ inget av den så.. ;)


Tur att det e onsdag imorgon förresten. Onsdagar e bra dagar, för då e det myskväll med Eskil o Mollan.. Kolla Bonde o Greys.. Jag tänkte även bjussa på lite mat imorgon.. väldigt enkelt o även veggo, för mollans skull.. Svamprisotto.. kanske vitlöksbröd till? det är alltid gott :)


duschen nästa.. kanske får stilla mitt sockersug sen med lite 70 %ig choklad.. fick grymt cola-sug på jobb innan som jag va tvungen o stilla.. drack typ 4 klunkar o sen va sugen stillat.. :)
 men jag drack så klart upp hela..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0