"Du får vad du vill.."

Förrutom att göra glasstårta o va arg så har jag idag även fixat på mitt rum..
Vore väl fel o säga at tjag ahr städat, för där ser för jävligt ut för tillfället :P
Men jag har iaf piffat till min sjukt tråkiga soffa o möblerat runt lite grejer o sådär.. ska fixa lite med foton o så o ställa tillbaka grejer o bädda rent också, sen ska jag nog va nöjd..
Har ju hela kvällen på mig.. :/

Så vida inte nån kul människa dyker upp o vill hitta på nått?!
Jag e sjukt uttråkad, o alla verkar upptagna..
Eller alla o alla.. umgängeskretsen kryper sakta men säkert känns det som.. :/


Lissi ringde nyss.. hon undrade om jag kunde jobba ett par timmar imorgon "Du får vad du vill" haha.. dom e så söta, bara för det är min lediga dag :)
Hon ville först inte ringa eftersom hon set tatt jag va "Arg o lurad o förbannad" på Facebook.. Mitt fel att cheferna blivit facebook-beroende ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0