Come away with me..

För tillfället känns saker o ting mest bara skit.. Men det går väl över det med I guess..

Känns som måndg idag, men det e tisdag, dock lite som torsdag för mig :P
Detta eftersom jag bara jobbar imorgon, sen e jag ledig på torsdag-fredag.
På torsdag blir det bio med mollan, vi ska äntligen se Evening, som vi längtat efter sen i somras typ ;) Förrutom bion och lussebullsbak så har jag inga direkta planer för mina lediga dagar.. lite skönt, fast mest ångest faktiskt.. måste fan börja göra nått med mitt liv.. typ..


Jag vill göra nått impulsivt.. bara sticka iväg.. behöver inte vara nått extravagant, bara ta bilen till göteborg eller nått o bo på hotell en natt eller vad fan som helst.. Bara NÅTT!
Behöver förändringar i mitt liv.. big time..

Kanske åka upp till Frida över nån helg.. fast det blir tricky med boendet.. :/



Åh, nån som vill göra nått kul med mig?!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åka till stockholm. Kan vi inte göra det??
Puss / Emma

2007-11-28 @ 12:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0