Ändrade planer..

Började känna mig seg när jag skulel göra mig iordning, bestämde mig för o fixa till mig först när tjejerna kommit o fått mig på rätt humör.. fast dom va lika sega som jag, så vi skippade puben.. trist, för det skulle inte suttit fel o göra nått skoj, fast ändå lite skönt.. e som sagt seg (som vanligt...) o jobb imorgon..


Snart utröstning i Idol o jag vill, och hoppas!, verkligen att mattias åker ut.. eller picasso! Visst, hon har bra röst o bla bla, men jag skulle aldrig köpa en skiva med henne eller gå o se henne nånstans..
till skillnad från Amanda.. Give me more!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Synd att ni inte kom ner ikväll, där missade ni något. De var FANTASTISKA!! :) Men det kommer fler gånger! Kram kram

2007-11-17 @ 02:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0