trött

usch vad jag känner mig tråkig som, igen, skriver att jag e trött. Men jag ÄR trött.. Har varit en sjukt intensiv vecka..
Imorgon lär inte bli bättre, jobba 7.30 till 8.15 typ, sen till tandläkaren.. Tillbaka på jobb senast 10 o sen jobba till 17..
Åh, jag älskar ju mitt jobb, så jag ska inte klaga.. Gör jag iofs inte, klagar inte över jobb, klagar över att jag e sååå trött. :/


Ska som sagt till tandläkaren imorgon. Va där i tisdags, tanden skulle ut. Va dock hos en annan tandläkare än jag brukar va hos o han insisterade på att jag skulle rotfylla tanden istället. Nu har jag svinont i tanden o känner mig så sjukt lurad av den andra tandläkaren. Vill inre betala för det han gjorde i tisdags.
Iaf hade min vanliga tandläkare egentligen inte tid till mig förrens i maj, men han va en klippa o tar mig imorgon på sin lediga dag.
Tandläkare kan va snälla ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0