Tjockis?

Jag blir så trött..

Man kan ju för sjutton inte läsa en endaste tidning utan att bombaderas av massa bantningstips från alla håll och kanter!!!
Helt sjukt!

Sluta stressa o hetsa folk till att banta!

Alla måste inte vara trådsmala!  Varför inte istället skriva tips om hur man får folk att bli nöjda med sig själva?

Åh, blir så trött.. hade kunnat skriva mycket mer, men jag orkar inte.. :P


Anledningen till detta inlägg är att jag funderar på o gå ut o gå en runda.. eftersom jag skippade träningen idag.. o jag känner mig helt degig.. :P

nu kanske nån tycker jag e motsägelsefull.. men nej.. jag bara känner att jag behöver röra lite på mig.. mest för att kunna äta onyttigt sen.. ;)



Nej, nu ska jag faktiskt vara lite duktig!


image216

Sånt här e uuuunderbart att unna sig  ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0