Tisdag

I tisdags efter jag varit hos tandläkaren jag o engo upp till Helsingborg!

Käkade japanskt till lunch ( INTE sushi! :S), traskade omkring, shoppade lite o fikade :)

Sen begav vi oss bort till Olympia för o se matchen... Eftersom vi va sen tute me do skaffa biljetter, så va alla ståplats slut, så jag tog första "bästa" sittplats..
Haha, hamnade så nära HIF-klacken det bara gick :P

Det va iofs skönt o sitta o härligt att kunna se mff-klacken.. även om ryckte i kroppen o jag hade svårt o sitta still.. :)
Dessutom va det kul att sitta precis vid hif-klacken, o när dom sjöng som mest (hände väl vid typ 2 tillfällen) så hörde man ändå mff-klacken mest! JADÅ! :D

Matchen va en stor jävla nervpärs.. dom sista 15 min hade jag hjärtat i halsgropen.. emellanåt va det nog sjutton ändå uppe i pannan o vände.. 
Dom senaste matcherna har jag också upptäckt att jag får värsta adrenalinkickarna... härligt :)


image249

Jag o Engo innan matchen..


Nu ska jag göra mig klar för jobb, fler bilder från i tisdags kommer ikväll.. kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0