Sveriges smartaste..

Gårdagskvällen blev lyckad, även om det inte blev nått extravagat gjort ;)
Vi hyrde film, köpte massa godis, cheddar popcorn o en av dom nya ben & jerry glassarna..
Fossil Fuel - Vaniljglass packad med mäktiga chokladkaksbitar och virvlar av chokladfudge
Och tro det eller ej - den va ÄNNU godare än den låter... ahh.. jammi jammi!

Vi kollade på the holiday.. jättebra va den.. såg dock slutet i morse, för vi somnade båda två i soffan :P

Imorse när jag dratt på mig shorts linne o flipflops o gick i solen till affären för o handla bullar o jucie till frukosten, så kändes det nästan som om man va utomlands.. hääärligt! Om drygt 2 veckor e  man ju dessutom utomlands :D


Mammi hämtade mig vid halv ett.. blev en snabb sväng inom IKEA där jag köpte lite grejjer o stoppa i flyttlådorna.. ;) skärbrädor o 6 typ latteglas.. :)
Sen blev det Skopunkten där jag köpte 3 skor.. o betalade för 2, me lajk :D
Bild på skorna kommer nog senare ikväll, nu ska jag titta på Sveriges smartaste barn o känna mig osmart :D


image220




















Kommentarer
Postat av: anna

den glassen är så god!

2007-05-06 @ 21:27:55
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0