Mollan 22!

På valborgsmässafton va vi, som sagt, hos mollan.

Kvällen började lite mindre bra.. henkans granne hade lagt massa grenar för där man kan gena, så smidiga vi fick hoppa över värsta staketet o missade bussen :P

kände mig som värsta packåsnan med mollan present.. hon fick en korg med 2 flaskor vin, pilgrim-örhängen, olika konserver, couscous, nudlar, marmelad, knäckebröd, grönt the, bodyskrubb o lite sånt.. o toapapper! :D

Det bjöds på taco vilket va sjuukt gott.. speciellt eftersom jag va superhungrig ;)

sen blev det kladdkaka med sprutgrädde som henkan äääälskade.. haha :P

lite senare kom mollans arbetskamrat o hans kompisar dit..  o när dom senare gick vidare så kom jocke o hans kompisar.. o lite fler arbetskamrater till mollan..


Va en riktigt lyckad kväll, hade superkul! Även fast jag utsågs till kvällens sämsta dansare.. dock av mig själv, men ingen protesterade :P haha :)


112030-213


    


Fler bilder från kvällen finns här och här..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0