lattexpert?

Känner mig smått nördig nu.. Kollar runt lite på olika bloggar o ser en hel del bilder på caffe lattes.. och ja.. jag förundras..
Innan jag fortsätter, NEJ, jag e ingen latteexpert, NEJ, jag tror inte jag vet och kan bäst osv osv..

MEN

En latte ska INTE se ut såhär..

image225

Hej äggviteskum.. Visst, jag gillar inte kaffe från början, men detdär ser nästan osmakligt ut..

för att inte tala om denna..

image226

kommentarer överflödiga.. skum skum skum..

det ska dock inte va inget skum alls..

image227

gissar att denna latten smakar gaaanska blaskigt..



Här har vi några lattes som ser bra ut.. :)

image228


image229


Do you see what I mean? :)



Måste ta med kameran till jobb nån dag o fota när/om jag får till en finfin latte.. ;)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

skummet är ju bääääst <3

2011-05-23 @ 20:07:23
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0