godmorgon

inte för att det riktigt är sommar än, men sommarmornar är underbara.. kände det imorse när jag cyklade till jobb.. hade regnat i natt så det doftade sommarregn.. blandat med alla härliga dofter som kommer nu när allt slår ut.. det va så fint på nått sätt bara.


Rullade på bra som vanligt på jobb.. blev mycket skratt, som det brukar bli när jag o lissi jobbar :)
"där låg tomater också, jag blev helt chockad när jag såg dom" haha :D


helt supertrött när jag kom hem, bejbi kom hit o va lika trött han också.. så vi la oss i 90sängen här inne o somnade.. vaknade för en stund sen, båda 2 har sovit helt tugnt, för vi har märken på kroppen efter överkastet :P bejbi e helt randig på ryggen ;)


Nu blir det mat, sen SKA vi ut o gå.. måste röra på fläsket lite.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0