Våååår!

Åh va härligt! Våren är här! iaf för några dagar, man vet aldrig om det kommer komma en omgång vinter till..

Igår va det alldeles för fint väder för att sitta inne så jag gick en sväng på stan.. shoppade lite o bara njöt av det fina vädret.. sen blev jag sällskapssjuk o tog bussen (!) till oxie o frida :)
Där bjöds det på våfflor med sylt o grädde, grymt gott :)

I dag när jag gjorde iordning uteserveringen på jobb kändes allt bara så härligt..
Gick där o torkade av borden, solen sken, fåglarna kvittarde o det va skön musik på.. .)
hääärligt!

Nu kom caroline hit, så jag ska göra mig klar, sen ska vi gå o träna.. ska bli skönt.. :D

Kommentarer
Postat av: Sarah

Var jubbar du tös?

Ska du övernatta i Borås? Eller du ska inte upp?

2007-03-26 @ 22:24:21
URL: http://enobeskrivligpassion.blogg.se
Postat av: Louise

Jobbar på ett cafe här i Höllviken.. :)

jag jobbar då, så jag ska tyvärr inte upp :(

2007-03-27 @ 20:41:50
URL: http://lojse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0