Trött?

Härromdagen hände en helt kul grej..

Jag va inne på Konsum (som vanligt) för o handla nått till jobb.. Klockan va väl strax innan 9 o jag kände mig ganska väck i huvudet.. Det gjorde tydligen killen framför mig också.. ;)

Han köpte yoghurt o musli, betalade o gick sen rakt framåt.. För en kort sekund tänkte jag ropa på honom, men jag tänkte att han kanske skulle köpa nån blommor också eller nått.. Men nejdå, han gick ut från affären, o hans frukost låg kvar i slutet av kassan..
Jag betalade mitt o gick ut.. Såg honom gå mot en bil på parkeringen, gå in i bilen o köra iväg.. Hahaha..

Jag vet, jag är en dålig människa som inte ropade på honom eller tog grejerna o sprang efter honom, men jag antar att jag ville se hur långt det skulle gå innan han kom på det..

haha, helt kul va det iaf.. snacka om att vara förvirrad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0