Sömn..

Va lite orolig över att kolla vad klockan va idag när jag bestämde mig för att inte somna om igen..

med tanke på att jag somnat om massa gånger o jag såg solen brevid rullgardinen ( och dessutom va jag utsövd) så trodde jag att klockan skulle vara minst ett..

klockan va 10:50.. Knappt härligt ;)

Känns aldrig bra att sova bort en hel dag.. men så känns det itne idag.. jag har sovit ut, kollat på ett SATC avsnitt, kollat igenom aftonbladet o alla bloggar jag följer och klockan är inte ens tolv. skönt.

nu blir det frukost i uterummet med familjen. fika för mamma o pappa, frukost för mig o lillebror.



förövrigt mår jag nog bättre idag. Inte bra, men bättre. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0