Slut..

Känner mig sådär lagom slut i kroppen..

tränade som sagt igår kväll.. va ett par veckor sen, så det va grymt skönt att komma igång.. dock e jag fortfarande kass på alla kombinationer :P

Efter träningen va det cityakuten o 100 höjdare o sen sängen.. o idag va det träning som stod först på schemat.. :) lisa körde riiiktigt hårt med oss idag.. extra tufft blev det för mig o lena som använde den tyngsta stången.. :P

sen va det bara hem, duscha, få i sig lite mat o så cykla till jobb..

o på jobb va det full rull istortsett hela dan... vilket jag iofs förstår.. för vem vill inte sitta på en uteservering o njuta av det underbara vädret?

Jag satt ute när jag hade lunch o toknjöt.. :)

va tungt o cykla hem.. blåste lite motvind o träningen började kännas i låren..

nu sitter jag o väntar på att bilderna från åre ska laddas upp på pixbox.. har inte orkat förminska dom, så det tar sin lilla tid.. har inte heller orkar ta bort röda ögon o så, men det får ni leva med.. ;)


förresten, "vår" hemsida har kommit upp nu! inte 100 % klar, men himla fin ändå.. :)

www.beanbar.se


Åh, idag fick vi en myyycket värdefull leverans till jobb.. en frys... där vi ska ha BEN & JERRY-GLASS! :D

Undra hur man kommer se ut till hösten.. haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0